Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Sva druga eventualna oštećenja i nepravilnosti potrebno je javiti odmah nakon preuzimanja prije same upotrebe na mail adresu kontakt@herbal-therapy.hr ili preko kontakt obrasca na našoj kontakt stranici. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi.

Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera.)Herbal Therapy ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem mogućem roku.

Ako želite doznati vrijeme dostave ili dogovoriti termin dostave kontaktirajte dostavnu službu na broj telefona GLS službe za korisnike na broj telefona +385 1 2042 672.

GLS dostavlja pošiljke od ponedjeljka do petka - u Hrvatskoj obično u roku od 24 sata, a na otocima u roku 24 - 72 sata. Međutim ovo standardno vrijeme dostave paketa nije osiguran ili zajamčen.

Pošiljke se prevoze cestom, tako da prometni kolaps može dovesti do kašnjenja. Za više informacija, nazovite službu za korisnike na +385 1 2042 672